Tuote on lisätty ostoskoriin

Ajoneuvoni

Sulje

Lisää uusi ajoneuvo

Sulje

Tuotteet, jotka täyttävät hakukriteerisi
/

Suodatin

Tuotemerkit

Kategoria

Näytä ainoastaa

  • Alennetut tuotteet

Lajittele

Järjestä

XLmoto asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu

 

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme

Puhelin: 09-424 505 66 (10-18 arkipäivisin)
Sähköpostiosoite: info@xlmoto.fi
Facebook: http://www.facebook.com/XLmoto

FAQ

 

BLACK WEEKEND

Mikä on Black Friday/ Black Weekend?

Black Friday:n aikana tarjoamme paljon upeita tarjouksia. Neljä kokonaista päivää meillä on 200 tarjousta ja paljon muuta, joista asiakkaamme voivat nauttia!

Voinko muuttaa tilaustani?

Et. Olemme nostaneet kapasiteettia varastossamme, voidaksemme lähettää tilaukset mahdollisimman nopeasti, joten sinulla ei ole mahdollisuutta muokata tilausta.

Onko Black Weekend:n aikana pitkät toimitusajat?

Teemme parhaamme, jotta tilaukset kerätään ja lähetään mahdollisimman nopeasti. Suuren kysynnän vuoksi, pitkiä toimitusaikoja saattaa kuitenkin esiintyä.

Voinko käyttää alin hintatakuuta Black Weekend:n aikana?

Valitettavasti et voi. Alin hintatakuu ei koske kampanjoita. Löydät lisätietoja täältä https://www.xlmoto.fi/info/toimitus##priceguarantee

 

 

 

Usein kysyttyjä kysymyksiä:

1. Miten nopeasti toimitatte tuoteet?

Toimitamme tuotteita joka päivä Suomeen ja muualle Eurooppaan. Teemme parhaamme, että sinä saat tuotteet mahdollisemman pian! 

Toimitusajat ovat nähtävissä tuotesivulla. Toimitusaika vaihtelee kunkin tuotteen mukaan, joten huomoithan sen ostotilanteessa.

 

2. Miksi tilaustani laskulla tai osamaksulla ei hyväksytä? 

Klarna Oy huolehtii yksityisasiakkaidemme laskutuksesta. Emme voi vaikuttaa Klarnan tekemään luottotietojen tarkistukseen.

Jos sinulle on kysymyksiä laskutukseen liittyen, voit ottaa yhteyttä Klarnaan: 09- 425 99 771 (9-18 arkisin), asiakaspalvelu@klarna.fi

Voit aina valita toisen maksutavan, esim. luottokortin tai postiennakon.

3. Mitä tarkoittaa hintatakuu?

Olemme jatkuvasti tarkastamassa kilpailijoiden hintoja, jotta voisimme tarjota teille parhaan mahdollisimman hinnan tuotteistamme. Jos silti löydät tuotteen, jolla on halvempi hinta jossain muualla, sovitamme tuotteemme hintaa, jos tietyt ehdot täyttyvät.

Alin hintatakuun (AHT) ehdot ovat seuraavat:

• AHT on voimassa 14 päivän ajan ostoksesta

• Kilpailevan yrityksen tulee toimittaa tuotteita Suomeen

• Sinun tulee lähettää meille linkki kilpailijan sivustolle josta voimme nähdä tuotteen seuraavat tiedot:

o Tuotetta löytyy varastosta

o Tuote on saatavana heti toimitettavaksi

o Sama Malli / Koko / Väri jne.

• Koskee kaikkia Suomen online verkkokauppoja (Sivustot kuten eBay ja Amazon eivät sisälly)

• AHT:ä ei voida käyttää 24MX:n/XLMoto:n/Sledstoren kampanjoissa / Tarjouksissa

4. Minne pakettini toimitetaan?

Toimitamme paketit Matkahuolluon kautta yhteistyössä Postnordin kanssa, ja tilauksen noudat lähimmästä toimipisteestä. 

Lähetyksen saavuttua sinulle lähetetään tekstiviestivahvistus, että voit noutaa pakettisi. Tästä syystä on tärkeää, että annat oikean puhelinnumeron tilausta tehdessäsi.

Kaikki lähetykset ovat vakuutettuja ja niitä voi seurata lähetystunnuksella.

5. Mitä toimitus maksaa?

Jos tilaat tuotteita vähintään 100 eurolla, on toimitus maksuton. Jos tilauksen arvo on alle 100 euroa, on toimitusmaksu 9 euroa.

6. Miten maksan?

Tarjoamme useita käteviä maksutapoja, jotta meiltä tilaaminen olisi mahdollisimman helppoa.

 

Tarjoamme useita käteviä maksutapoja, jotta meiltä tilaaminen olisi mahdollisimman helppoa.

Osamaksu

Teemme yhteistyötä Klarna Oy:n kanssa, joka tarjoaa sinulle osamaksumahdollisuuden

Täältä löydät Klarnan ehdot: Klarna Tili

Jos sinulla on lisäkysymyksiä, olet tervetullut ottamaan yhteyttä Klarnaan: 09- 425 99 771 (9-18 arkisin) tai asiakaspalvelu@klarna.fi

Lasku
Voit myös valita maksutavaksi laskun. 24MX tekee yhteistyötä Klarna Oy:n kanssa, joka on vastuussa luottotietojen tarkistuksista ja laskutuksesta. Kun valitset maksun laskulla, sinun tulee täyttää henkilötunnuksesi kassalla olevaan ruutuun.

Täältä löydät Klarnan ehdot: Klarna Lasku

Jos sinulla on lisäkysymyksiä, olet tervetullut ottamaan yhteyttä Klarnaan: 09- 425 99 771 (9-18 arkisin) tai asiakaspalvelu@klarna.fi

Klarna Checkout

Klarna Checkout on helppo, joustava ja turvallinen tapa tehdä ostoksia verkossa. Vastaamalla pariin kysymykseen tunnistaudut helposti, ja voit valita sinulle sopivimman maksutavan.

Täältä löydät Klarnan ehdot: Klarna Checkout

Jos sinulla on lisäkysymyksiä, olet tervetullut ottamaan yhteyttä Klarnaan: 09- 425 99 771 (9-18 arkisin) tai asiakaspalvelu@klarna.fi

Tilaukset toimitetaan väestörekisterissä olevaan osoitteeseen.

Postiennakko - Maksa, kun noudat pakettisi

Maksa tilauksesi, kun noudat pakettisi postin toimipisteestä. Postiennakkomaksu 4,90 €.

Luottokortti - Kätevä, nopea ja turvallinen
Maksa turvallisesti luottokortilla. Kaikki tietoliikenne on SSL-salattu, jolloin ulkopuolisten on mahdoton nähdä antamiasi tietoja. Hyväksymme maksun Visalla ja MasterCardilla. Luottokorttimaksuista huolehtii PayEx.

PayPal
PayPal on eBayn omistama maksupalvelu. PayPalilla on yli 100 miljoonaa käyttäjää ympäri maailman ja sadattuhannet yritykset tarjoavat maksutapana PayPalin. Maksu PayPalin kautta on helppoa ja nopeaa. Maksu siirtyy muutamalla klikkauksella PayPal-tilillemme. Ostajana sinun ei tarvitse maksaa mitään lisämaksua. PayPal-maksuista huolehtii PayEx. 

7. Ovatko kaikki tuotteet varastossa?

Meillä on Suomen suurin valikoima motorcross-, mp-, moottorikelkka-, fiddy- ja minicross-tarvikkeita sekä -varaosia. Tuotevalikoimamme sisältää myös toimittajilla olevia tuotteita sekä tilaustyönä tehdyt tuotteet. Toimitusaika on näkyvillä jokaisen tuotteen tiedoissa, mutta olet myös aina tervetullut ottamaan meihin yhteyttä, jos sinulla on lisäkysymyksiä toimitusajoista.

 

 


Näytä suurempi kartta

8. Miten tiedän, että tilaukseni on tullut perille XLmotoon? 

Sinulle lähtee automaattisesti sähköpostitse tilausvahvistus, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi. Saat myös sähköpostitse vahvistuksen toimituksesta, kun tilauksesi on laitettu toimitukseen. Vahvistuksessa on lähetystunnus ja linkki lähetyksen seurantaan.

9. Missä pakettini on? Miten voin seurata lähetystä?

Lähetämme kaikki tilaukset postin (Itella) kautta. Sinulle lähetetään sähköpostitse lähetystunnus ja linkki lähetyksen seurantaan.

Jos et ole saanut sähköpostia, kannattaa ensin tarkistaa roskapostit, mikäli sähköposti on jostain syystä joutunut sinne. Jos olet antanut väärän sähköpostiosoitteen, tai sähköposti ei jostain syystä ole tullut perille, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

10. Miksi en ole saanut ilmoitusta paketin saapumisesta?

Kun tilaat XLmotosta, saat ilmoituksen paketin saapumisesta tekstiviestitse, mikä on nopeampaa kuin kirjeitse. Näin voin noutaa pakettisi aikaisemmin!

Tekstiviesti-ilmoitus toimii näin: - Anna oikea matkapuhelinnumero tilausta tehdessäsi. - Saat tekstiviestin saman päivänä, kun paketti saapuu postin toimipaikkaan. - Jos et nouda pakettia kolmen päivän kuluessa, sinulle lähetetään tekstiviestitse muistutus. - Jos et nouda pakettia yhdeksän päivän kuluessa, sinulle lähetetään muistutus kirjeitse. - Muistathan, että sinulla on oltava henkilötodistus mukana pakettia noutaessasi.

11. Miten palautan tai vaihdan?

Olemme tehneet palautuksen ja vaihdon erittäin helpoksi. Toimituksen yhteydessä saat palautuslapun, jonka kiinnität palautuspaketin päälle. Palautuslappu toimii myös toimituskulujen maksuna, kun jätät paketin postiin. Laita palautuspakettiin myös tilauksen lähetysluettelo.

Sinulla on aina 60 päivän palautusoikeus, kun tuote on käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa. Emme valitettavasti ota palautuksena vastaan sähköisiä tuotteita, kuten CDI-yksiköitä ja sytytystarvikkeita, tai elintarvikkeita, kuten lisäravinteita. Myöskään venttiilin säätöpaloja, suuttimia, tai erityistilattuja tai -valmistettuja tuotteita ei voi palauttaa.

Haluan vaihtaa tuotteen
Vaatteet ja suojat.
Palautus on maksutonta, kun vaihdat vaatteiden tai suojien koon. Tämä koskee ainoastaan yhtä vaihtoa, kun käytät toimituksen mukana olevaa palautuslappua.

Muut tuotteet.
Maksat ainoastaan 9,95€ palautuskustannuksen. Lähetämme uuden tuotteen maksutta sinulla.

Haluan palauttaa tuotteen

Palautus maksaa ainoastaan 9,95€, jos palautus tapahtuu 60 päivän sisällä.

Jos sinulla ei ole palautuslappua, ota yhteys asiakaspalveluun niin autamme sinua.

12. Voinko perua tilauksen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat perua tilauksesi: 09-31 58 21 08 (10-18 arkipäivisin)

Peruminen ei ikävä kyllä ole mahdollista, jos tilaus on jo pakattu/lähetetty.

13. Miten toimin, jos tuote on viallinen?

Tarkista heti tilaamasi tuotteet, kun olet vastaanottanut tilauksesi. Ota yhteyttä toimipisteeseen josta olet noutanut paketin, mikäli paketti on vahingoittunut. Säilytä kuitti relamaatiotilanteissa.

Tarkistamme tuotteet ennen toimitusta, mutta jos sinulle tästä huolimatta toimitetaan viallisia/vääriä tuotteita, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme vaihtaa tuotteen.

14. Miten toimin, jos saan väärän tuotteen?

Tarkistamme tuotteet ennen toimitusta, mutta jos sinulle tästä huolimatta toimitetaan viallisia/vääriä tuotteita, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme vaihtaa tuotteen.

Jos huomaat, että tilaamasi tuote ei vastaa odotuksia, ota yhtyettä asiakaspalveluumme, niin yritämme suorittaa vaihdon mahdollisimman nopeasti.

Tarkista aina varaosien sopivuus ennen asennusta. Emme ole vastuussa asennuksen yhteydestä aiheutuvista vaurioista, jos tuote on väärä. Mahdollinen korvaus väärästä tai väärin toimitetusta tuotteesta on sen ostohinta.

15. Mitä teen, jos paketti vahingoittuu tai katoa kuljetuksen aikana?

Olemme vastuussa kuljetusriskeistä, eli jos tuote vaurioituu tai häviää kuljetuksen aikana. Sinä olet vastuussa palautuskuljetuksesta.

16. Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettia?

Jos et halua tilaamiasi tuotteita, tulee sinun noutaa paketti ja lähettää se meille takaisin tai pyytää heitä palauttamaan paketin toimipisteessä josta olet noutanut paketin.

17. Mitä jos tuotetta ei ole varastossa?

Sinulle lähetetään sähköposti-ilmoitus myöhästyneistä tuotteista. Asiakkaana sinulla on aina oikeus tehdä muutoksia tilaukseen tai perua kauppa, jos toimitus on myöhässä. Teemme parhaamme, jotta sinä saat tuotteet mahdollisemman pian. Jos toimittaja ei toteuta toimitusehtojamme, jodumme mahdollisesti perumaan tilauksen. Emme maksa korvausta myöhästyneestä toimituksesta.

18. Mitän teen, jos minulla on kysymyksiä laskuun tai osamaksuun liittyen?

Yksityisasiakkaiden laskutuksesta vastaa Klarna Oy. Jos sinulla on kysymyksiä laskutukseen liittyen, voit ottaa yhteyttä Klarnaan: 09-425 99 771 (9-18 arkipäivisin), asiakaspalvelu@klarna.fi.

 

Tilausstatus

Tilausnumerolla voit seurata tilaustasi tästä.